مزایای گفتاردرمانی آنلاین

گفتاردرمانی آنلاین یکی از خدمات بسیار مفید متخصصان گفتاردرمانی در کلینیک توانبخشی ایران است که برای ارزیابی و درمان مشکلات گفتاری به عزیزانی که امکان دسترسی مستقیم و حضوری به کلینیک گفتاردرمانی را ندارند ارائه می شود.

مزایای گفتاردرمانی آنلاین

ارتباط آسان . برای شرکت در جلسات گفتاردرمانی آنلاین به تنها چیزی که نیاز دارید یک تبلت ، گوشی تلفن همراه یا لب تاپ است ، ارتباط با کمک برنامه های ارتباطی تصویری بین درمانگر و بیمار به راحتی و در هر زمانی انجام می گیرد، در جلسه اول درمانگر به ارزیابی وضعیت و مشکل شما پرداخته و در جلسات بعدی تمرینات گفتاردرمانی را ارائه می دهد..

بزرگسالان و کودکان در هر رده سنی می توانند از تمرین گفتاری استفاده کنند . هم بزرگسالان و هم کودکان می توانند از طریق خانه در گفتار درمانی آنلاین شرکت کنند. با استفاده از تمرین از راه دور ، ما می توانیم آفازی ، آپراکسی ، اختلالات زبان گیرنده و بیان کننده دوران کودکی ، لکنت زبان ، اختلال مفصلی و واجی ، اختلالات شناختی و اختلالات صوتی را درمان کنیم.

دریافت خدمات گفتاردرمانی در منزل و بدون نیاز به مراجعه حضوری به کلینیک گفتاردرمانی امکان دسترسی برای تمام افراد حتی دورترین نقاط کشور که دسترسی به کلینیک گفتاردرمانی برای آن ها بسیار دشوار است را در کوتاه ترین زمان ممکن قراهم می آورد که این امر نیز یکی از مهم ترین مزایای گفتاردرمانی آنلاین است که می توان به آن اشاره کرد.

گفتاردرمانی علاوه بر صرفه جویی در هزینه ( هزینه های ناشی از جابجایی و مراجعه به کلینیک گفتاردرمانی ) کمک زیادی به صرفه جویی در وثت می کند که این امر برای افرادی که به دلیل مشغله های کاری فراوان گاها جلسات گفتاردرمانی را به تعویق می اندازند بسیار مناسب است.

امکان انجام جلسات گفتاردرمانی آنلاین در هر ساعتی که درمانگر و بیمار بتوانند با هم هماهنگ بشوند وجود دارد که این امر نیز از دیگر مزایای گفتاردرمانی در افرادی است که نمی توانند در ساعات خاصی از روز به کلینیک های گفتاردرمانی مراجعه کنند.

 

کلمات مرتبط :

گفتاردرمانی آنلاین – گفتاردرمانی تلفنی – گفتاردرمانی در منزل – گفتاردرمانی از راه دور

2 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
مشاوره در واتس آپ