گفتاردرمانی غیر حضوری یا همان گفتاردرمانی آنلاین به ارائه خدمات گفتاردرمانی از راه دور و در بستر اینترنت گفته می شود.

از آن جایی که بسیاری از افراد که در شهرهای بدون امکانات می کنند نمی توانند از خدمات درمانی و توانبخشی از جمله گفتاردرمانی با کیفیت مناسب بهره ببرند گفتاردرمانی غیر حضوری می تواند به این افراد کمک کند تا از مزایای گفتاردرمانی در شهر و منطقه ای که زندگی می کنند بهره ببرند.

متخصصان ما در کلینیک توانبخش آنلاین ایران از سال ۹۷ خدمات توانبخشی ( گفتاردرمانی آنلاین و کاردرمانی آنلاین ) را ارائه می دهند.

گفتار درمانی آنلاین در حال افزایش است و دلیل خوبی هم دارد. آسیب شناسان گفتار زبان (SLPs) می توانند خدمات را از طریق فناوری آنلاین ارائه دهند که انعطاف پذیری، راحتی و دسترسی بیشتر به مراقبت را نسبت به خدمات حضوری امکان پذیر می کند. مزایا اغلب یکسان است. 

امروزه افراد بیشتری از برنامه های گفتار درمانی غیر حضوری استفاده می کنند. با این حال، همه پلت فرم های گفتار درمانی یکسان ایجاد نمی شوند. آنچه یک شرکت را در بین همتایان خود بهترین می کند متفاوت است، اما خدمات تسهیل شده توسط آسیب شناس گفتار زبان، برنامه جامع، هزینه و حوزه های تخصصی فقط نمونه ای از معیارهایی است که در نظر گرفتیم.

متخصصان گفتاردرمانی آنلاین در کودکان ، گفتار درمانی را برای تأخیر گفتار، بیان، اصلاح لهجه، اختلالات زبانی، اختلالات ناشی از صدمات و بیماری، لکنت، صوت درمانی و موارد دیگر از طریق یک برنامه آنلاین ارائه می دهند.

در بزرگسالان، گفتار درمانگران خدمات مختلفی را برای مراجعین مبتلا به آلزایمر، زوال عقل، نقص عملکرد اجرایی، بیماری پارکینسون، سکته مغزی و آفازی، آسیب های مغزی، اختلالات صوتی و غیره ارائه می دهند.

گفتار درمانی آنلاین جدیدترین فناوری را برای ارائه خدمات گفتار درمانی در خانه برای کودکان و بزرگسالان با طیف گسترده ای از اختلالات و شرایط ارتباطی توسعه داده و به کار می گیرد. ما به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات گفتار درمانی در منزل، در رفع نیازهای منحصر به فرد هر مراجعان مهارت داریم. چه در درمان اختلالات گفتاری، زبانی یا ارتباط اجتماعی، متخصصان ما به کودکان و بزرگسالان کمک می کنند تا به اهداف درمانی خود دست یابند.

گفتاردرمانی غیر حضوری

تیم ما متشکل از آسیب شناسان زبان و گفتار با تجربه، متعهد و دلسوز، خدمات گفتار درمانی اختصاصی از راه دور را به کودکان و بزرگسالان در خانه ارائه می دهد. هدف ما ارائه یک رویکرد کل نگر در محیطی است که کودکان و بزرگسالان در آن راحت تر هستند و والدین و مراقبان می توانند در آن مشارکت داشته باشند. با انجام این کار، آسیب‌شناسان زبان گفتار مجاز ما می‌توانند بهتر برنامه‌های درمانی را ارزیابی و توسعه دهند که سپس برای به حداکثر رساندن نتایج مثبت، آسان‌تر اجرا می‌شوند.

 

کلمات مرتبط :

گفتاردرمانی آنلاین – گفتاردرمانی غیر حضوری – گفتاردرمانی از راه دور – مرکز گفتاردرمانی آنلاین – گفتاردرمانی آنلاین لکنت زبان – گفتار درمانی آنلاین کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
مشاوره در واتس آپ